mandag den 5. november 2007

Podcasting

Hej igen. Ja, jeg har desværre været lidt sløv på det sidste, men nu skal det være. Jeg har tjekket podcasting ud og det er lige min ting. Jeg har som så mange andre ikke altid tid til at se hverken fjernsyn eller høre radio af mere snakkende og seriøs karakter, så det er jo oplagt at tage det med i toget på vej til arbejde. Jeg har brugt vejledningen på Danmarks Radios hjemmeside og installeret programmet juice på min arbejdscomputer og podcastet nogle Kronsj programmer. Det var utroligt nemt at få til at fungere. Jeg vil nok prøve videre i Itunes derhjemme, da jeg i forvejen har en ipod og er vandt med at bruge dette program.

1 kommentar:

Marc from podhead.net sagde ...

Hej Lena,

Velkommen til podcast-verden! Glem ikke også at prøve www.podhead.dk. Vi har samlet Danmarks største katalog af danske podcast. Under www.podhead.dk/valg2007 kan du feks se podcast fra politikerne.

Venlig hilsen
Marc
podhead.dk