mandag den 6. oktober 2008

google

Hejsa.
Jeg bliver ved med at halte bagefter, men jeg skal nok love at få gjort noget ved det :-)
Jeg har ikke lavet så meget regulært arbejde på denne opgave, da jeg allerede kender og benytter igoogle og docs. Docs har jeg altid min ønskeseddel liggende i, så bliver den ikke væk. Mit eneste problen er bare, at vi har mac derhjemme, og det har givet mig problemer med at åbne mine delte dokumenter. Jeg kan simpelthen ikke fide ud af hvorfor. Jeg har også brugt docs på Københavns Hovedbibliotek. Det var i forbindelse med selvstyrrende grupper, og her var det et genialt værktøj til at vedligeholde vores papir omkring afdelingens opgaver og funktioner. Netop fordi vi alle havde adgang uanset hvor i verden vi befandt os.
igoogle er også ret genial, og jeg bruger den flittigt, især til at holde mig orienteret om nyheder og forbrug, som er en af mine arbejdsopgaver.

JEg haster videre til næste opgave. Måske indhenter jeg jer, men da jeg i sidste omgang af 23 ting ikke var særlig glad for flickr, bliver denne opgave nok lidt af en udfordring. Ses!

Ingen kommentarer: